top of page
Keresés


Követőket szerez? Miért lehet sorsdöntő az arcvédjegy az Ön esetében is.
Az arcvédjegy nem csupán hírességek eszköze: bárki számára jogi és üzleti védelmet nyújthat, aki tudatosan építi személyes márkáját. Cikkünk bemutatja, hogyan biztosítható a digitális identitás öröklése, védekezés gazdasági visszaélések ellen, és hogyan kerülhető el, hogy mások éljenek vissza az arcával – akár halála után is.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
12 órával ezelőtt3 perc olvasás


Összefoglalás: A versenystratégia nem a szerencsén múlik – hanem a tudatos tervezésen
A tudatos versenystratégia adja a stabil növekedés alapját. Nézze meg, hogyan építhet erre a sikeres vállalkozás.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 17.2 perc olvasás


Balanced Scorecard: a versenystratégia nem csak a pénzügyi számokra épít?
A Balanced Scorecard segít, hogy ne csak pénzügyi mutatókra építse a versenystratégiáját, hanem ügyfélkapcsolatra és fejlődésre is.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 17.2 perc olvasás


Ansoff: Hogyan kell tudatosan piacra lépni? A versenystratégia ez is megmondja.
Az Ansoff-mátrix segít eldönteni, mikor érdemes új piacra lépni, új terméket fejleszteni, vagy meglévő vevőire építeni a versenystratégiában.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 17.2 perc olvasás


BCG: Hogyan priorizálja a termékeit, ha tudatos növekedést akar?A versenystratégia célra tart.
A BCG-mátrix megmutatja, hogyan hozhat tudatos döntéseket a növekedési stratégia és versenyelőny érdekében.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 17.2 perc olvasás


VRIO: Mi ad valódi versenyelőnyt – és mi az, ami csak illúzió? Versenystratégiát a valóságra építünk.
A VRIO modell segít felismerni, mi ad valódi és tartós versenyelőnyt. Ez a tudatos versenystratégia alapja.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 17.3 perc olvasás


SWOT- versenystratégia és reális önértékelés?
A versenystratégia alapja a valós helyzet ismerete. A SWOT segít elkerülni a vakfoltokat, és biztos alapot ad a növekedéshez.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 17.2 perc olvasás


Hogyan segít a PESTLE a tudatos versenystratégia kialakításában?
A versenystratégia nem csak belső kérdés. A környezeti tényezők ismerete nélkül nincs tudatos növekedés és stabil üzleti modell. Nézze meg, hogyan épít erre a NEXT.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 17.2 perc olvasás


Arcot adni üzlet. Az arcvédjegy lehet a legértékesebb védjegy?
A magyar sportban még mindig kaotikus, ki, mikor és hogyan használhatja a sportolók nevét, arcát. Szövetségek, klubok, menedzserek és az állam között lavíroznak, miközben az arcvédjegy tudatos kezelése milliókat érhetne – és nemcsak pénzben.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 17.3 perc olvasás


Miért nem marad fenn egy vállalkozás sem, ami nem tervezhető és nem skálázható?
Csakis egy tervezhető és skálázható üzleti modell adhat egy vállalkozásnak hosszú távú növekedést. Nézze meg, hogyan működik ez a NEXT gyakorlatában.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 16.2 perc olvasás


Miért nélkülözhetetlen a versenystratégia minden vállalkozás esetében?
A versenystratégia segít abban, hogy ne csak elinduljon, hanem hosszú távon is növekedjen a vállalkozása. Nézze meg, hogyan épít erre a NEXT.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 16.2 perc olvasás


Miért nélkülözhetetlen a vevői út ismerete a növekedéshez?
A vevői út feltérképezése nélkül nincs biztos növekedés. Nézze meg, hogyan alakít ki hatékony ügyfélutat és versenyelőnyt.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 16.2 perc olvasás


Miért nem elég a jó termék? – A működő üzleti modell szerepe a növekedésben
A jó termék önmagában kevés. Nézze meg, hogyan építhet tudatos üzleti modellt, ami valódi növekedést hoz.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 16.2 perc olvasás


Miért fontos az ügyféligény validáció a piaci sikerhez? A versenystratégia alapja.
Példa arra, hogyan támogatja a versenystratégia és ügyfélismeret a sikeres piaci pozicionálást és validációt.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 16.2 perc olvasás


Miért nem működik az ötletből induló vállalkozás? – Versenystratégia és piaci pozicionálás nélkül nehezebb a siker
Egy jó ötlet kevés a sikerhez. A növekedés alapja a piac, az ügyfélismeret és az üzleti validáció. Nézze meg, hogyan működik ez a gyakorlatban.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 16.2 perc olvasás


A védjegy nem csak jog, hanem stratégiai eszköz is.
A védjegy nemcsak jog, hanem üzleti eszköz. Nézze meg, hogyan védi meg a tudatos stratégia és márkavédelem a cégét a másolatoktól.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 15.1 perc olvasás


Mi az a vizuális identitás és hogyan védi a márkáját a védjegy és az arculat?
Egy jól felépített arculat nemcsak szép, hanem megvédi, amit felépített. Mutatjuk, hogyan segíti ezt a védjegy és a márkavédelem.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 15.2 perc olvasás


Mitől lesz más, mint a konkurencia? A pozicionálás, a védjegy és a márkavédelem összefüggései
Egy jól megfogalmazott pozíció versenyelőnyt, erősebb védjegyet és hatékonyabb márkavédelmet jelent.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 15.2 perc olvasás


Miért fontos tudnia a célcsoportját márkavédelem és védjegy szempontból?
A célcsoport pontos ismerete nemcsak marketingkérdés, hanem a hatékony márkavédelem és védjegystratégia alapja is. Mutatjuk, miért.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 15.2 perc olvasás


Így építsen márkát: cél, küldetés, vízió és védjegy alapokon. Mutatjuk, hogy csinálja az IKEA.
Csak egy világos küldetés és vízió ad irányt a márkájának. Nézze meg, hogyan építhet erre hosszú távon sikeres stratégiát és valójában mit fog megvédeni a védjegye.

dr. Czirják-Nagy Ágota, LLM., MBA
júl. 15.2 perc olvasás
bottom of page